Miejsca i daty na szkolenia ogólnodostępne

admin 05.06.2018

Serdecznie zapraszamy uczestników do rezerwacji miejsca na poniższe spotkania:

Angażowanie najlepszych wykonawców - cykl podstawowy, obiekt szkoleniowy „Biały Orzeł” w Krynicy Górskiej, prowadzący zajęcia: Cecylia Nowiec

Obsługa konfliktu w zespole - - gra symulacyjna, obiekt szkoleniowy „Niedzwiadek” w Szczawnicy, trener: Aldona Karolewicz

Pisanie biznesowe: edycja i korekta - tryb uproszczony, obiekt szkoleniowy „Źródło” w Ujsołach, konsultant prowadzący spotkanie: Emilia Kasprzyk

Rozwiązywanie problemów: kopanie głębiej - symulacja biznesowa, obiekt szkoleniowy „Rysianka” w Wieliczce, wykładowca: Jan Pyjas

Wykorzystanie umiejętności przywódczych zespołu - program zaawansowany, obiekt szkoleniowy „Biała Woda” w Kowarach, nasz coach: Zygmunt Kaczoruk

Optymalne Zarządzanie talentami: podstawy - moduł „piątek i sobota”, obiekt szkoleniowy „Krokus” w Szczawnicy, nasz coach: Renata Kaczoruk

Delegacja Niezbędna: Pokonywanie problemów związanych z delegowaniem - cykl podstawowy, hotel „Górska Oaza” w Wieliczce, instruktor: Tadeusz Niemiec

Mierzenie potencjału wysokiej organizacji - - przemówienie motywacyjne, ośrodek konferencyjny „Zajazd Napoleoński” w Węgierskiej Górce, konsultant prowadzący spotkanie: Franciszek Królik

Pisanie biznesowe: poznaj swoich czytelników i Twój cel - wyjazdowy cykl weekendowy, ośrodek konferencyjny „Jastrząb” w Karpaczu, nasz coach: Żaneta Niemiec

Rzeczywistość bycia pierwszym menedżerem - wyjazdowy cykl weekendowy, obiekt szkoleniowy „Jastrząb” w Białce Tatrzańskiej, prowadzący zajęcia: Edwart Piotrowicz

Zachowanie najlepszych wykonawców - analiza studiów przypadku, obiekt szkoleniowy „Tęczowy Sad” w Zakopanem, nasz coach: Hubert Zapasiewicz

Optymalne Zarządzanie czasem: unikanie kradzieży czasu - konferencja branżowa, hotel „U Szczytu” w Białce Tatrzańskiej, nasz coach: Anna Królik


Tagi:
Losowy

Szkolenia z rabatem

Początek Chorus / Grade 7 - Siódmy stopień Uczniowie klasy średniej choru nadal wykazują prawidłową kontrolę oddechu i prawidłową postawę śpiewu. Uczniowie śpiewają przypisaną część w zespole z akompaniamentem i bez niego oraz śpiewają literaturę w dwóch i trzech częściach. Wykazują się biegłością w

Czytaj więcej...